Cookie Consent by TermsFeed

Kūrybiškumas krizės atveju

Mane visada žavi sprendimai, kai kažkas kažką padaro pirmi, arba kai padaro kitaip, nei visi. Pavyzdžiui Lietuvoje visi bravorai susitraukė, leidžia neapmokamų atostogų, atleidinėja ir pan. NE, tikrai NEkaltinu jų, nes pas mus yra labai mažų bravorėlių, kurie nežino ar patys išgyvens, tačiau yra pakankamai mažų-didelių ar didelių, kurie gali užsidirbti daug pliusų savo partnerių akyse. Reikia greičio ir drąsos, plius kūrybos.

Vienas iš pavyzdžių yra Lenkijos bravoras Pinta. Pinta turi labai daug naujienų kiekvieną mėnesį, tačiau norėdama pabrėžti tam tikrą seniai turimą išskirtinumą, nuo šių metų pradėjo vieną naujieną vadinti mėnesio vardu: "White January", "Black February", "Red March" ir nebespėjusį į traukinį "Golden April". Šie alūs buvo tik barams ir nebuvo pilstomi į buteliukus.

Ką daryti, kai nutiko tokia situacija? Viskas paprasta - supilstai į buteliukus ir išveži į vietas, kurios gali prekiauti - parduotuves. Ir čia prasideda kūrybiškumas. Visas pelnas nuo šio alaus pardavimų bus skirtas barams, kurie galės po vieną zlotą pirkti 30 litrų kegus jų vieno populiariausių alų - Pomoc (pilsner). Barams, kurie reguliariai pirkdavo jų alų. Tokiu būdu jie ne tik paremia jų partnerius, bet ir parodo - mes su jumis. Jie užsitarnauja patikimo, partnerio vardą. Kiek nedaug reikia: sunku visiems, bet net tokiu metu - mes jums padėsime.

Jei pasislenkant šiek tiek link mūsų - mes ir mūsų šeima staiga neteko pajamų. Mums dar reikia mokėti nuomą. Ką mes darome tokiu atveju - mokame toliau tiekėjams pagal anksčiau gautus užsakymus. Aš suprantu kaip sunku yra mažiems tiekėjams - kai kuriems nė kiek nelengviau nei mums. Ir geriausia kas gali būti tokioje situacijoje - stengtis kalbėtis ir dalintis. Tokia žinutė man yra labai daug reiškianti: 

sveikas. dekui uz apmoketa saskaita. nesitikejau, nes visi klientai ir seni skolininkai sustabde mokejimus

Palikite komentarą