Cookie Consent by TermsFeed

Reklama ir Google Analytics

Kadangi jau prašė manęs parašyti apie Google AdSense, tai dabar pats parašysiu trumpai apie reklamos sekimą Google Analytics pagalba.

Gal ne visi, bet turėjote pastebėti svetainių adresų gale prikabintą tokį tekstą:

www.....lt/......html?utm_source=...&utm_medium=...&utm_campaign=...

Šių parametrų gale dėka nesunku sekti savo reklamą. Trumpai apie jas:

  1. utm_medium - reklamos kanalas. Pvz.: el. paštu, paieška, rekomendavimas... 
  2. utm_source - reklamos šaltiniai. Pvz.: google, basketnews...
  3. utm_campaign - reklamos kampanijos. Pvayzdžiui reklamuojatės paieškoje, google, bet skirtingomis progomis. Tarkim įprasta reklama, vasario 14 proga ir pan.
  4. utm_content - skirta surinkti šiek tiek daugiau informacijos apie reklamą. Tarkim siunčiate el. paštu laišką ir tą pačią prekę reklamuojate pačioje laiško pradžioje ir po to prekių sąraše. Taip žinosite kuri nuoroda daugiau naudos duoda.
  5. utm_term - skirta mokamai reklamai paieškoje. Bet ne adWords, nes Google Analytics iš adWords pasiima pats.

Dar keli patarimai:

  • Jie yra penki
  • Nebūtinai reikia nurodyti visus
  • Visos šių parametrų reikšmės turi būti rašomi mažosiomis raidėmis
  • Jei parametro reikšmė yra iš kelių žodžių - atskirkite juos minuso ženklais
Dedami nuorodas savo reklamose, naudokitės jais ir nesunkiai žinosite
Palikite komentarą



Komentarai
  • Darius

    na seip dar vertinga Analytics funkcija yra "Goals" t.y. gali skaiciuoti ne tik kiek apsilanke lankytoju, bet ir pvz. kiek is ju kazka nusipirko (jei svetaines pirminis tikslas yra ka nors pardavineti) Taip gali suzinot reklamos efektyvuma.