Prieš porą metų startavę kaip „didžiausias prekybos centras“, jie norėjo būti didžiausia parduotuve Lietuvoje, o ne didžiausia lietuviška parduotuve internete. Skirtumas yra.
Dabar jie nutarė būti eiliniais ir neišsiskirti iš kitų. Kodėl? Atkreipkite dėmesį į prekių kiekį. Bus sunku, nes dingo skaičiai prie kategorijų. Jei būtų likę, kaip atrodytų:
- Kietieji diskai (20)
- Monitoriai (27)
- Nešiojami kompiuteriai (23)
- Garso technika (25)
Teisybės dėlei reiktų pasakyti, kad yra kategorijų ir su pora šimtų prekių, bet tie keliasdešimt tūkstančių prekių virto į 4000 po naujųjų, o dabar tik virš 3000.
Ar jie nusprendė tiesiog prekiauti neišsiskiriant, ar po truputį tirpsta?
Atnaujinta:
Pasirodo jų reklamą čia rodo. Tai dar jie ir melagiai. Kas suskaičiuos 40 000 prekių, ar bent arti to? Na nebent keliolika kartų padidinti skaičių nėra melas.