Cookie Consent by TermsFeed

Patikimas - nepatikimas

Kai reikia išsirinkti įmonę, kurioje užsakyti paslaugas ar pirkti prekes, ką jūs darote? Nekalbu apie kasdienius daiktus. Tarkim aš statau namą. Man reikia susirasti įmonę, kuri uždengtų stogą. Taip, taip, einu į google ir ten ieškau. Pastebėjau vieną dalyką - įmones skirstau į patikimas ir nepatikimas vadovaudamasis gan keistais kriterijais:

1. Įmonės svetainė. Ko gero mažiausiai dėmesio kreipiu į svetainės dizainą. Man svarbiausias faktorius - informacija. Kuo daugiau ir tikslesnės informacijos, tuo įmonė patikimesnė.
2. Įmonės el. pašto adresas. Jei įmonės el. pašto adresas [email protected], [email protected], [email protected] ir pan., tai pasitikėjimo jos nekelia. Kvailas mitas, kad pakeitus el. pašto adresą pradings daug klientų, arba jie nesugebės jūsų surasti. Kurkas blogiau bus, kai vieną dieną takas.lt, one.lt, omnitel.net uždarys jūsų nemokamą el. pašto dėžutę.

Aišku, kad geriausias ir lemiantis faktorius - rekomendacijos. Tačiau jei jų nėra - kaip galima spręsti apie įmones? Darbai, istorija, pasiūla? Kur apie tai sužinoti? :)  Vien įmonės pavadinimas nieko nepasako, logotipas nieko neatspindi. Pamąstykite ar jūsų įmonė patikima?
Palikite komentarą



Komentarai
  • Arturas

    visiskai sutinku su nuomone. kai kapstausi skelbimuose ir pamatau adresus su gmail, zebra ir pan. is karto atmetu. na kaip galima pasitiketi tokia imone, kuri negali sau leisti nusipirkti domena. Suprantu, kad ne visi supranta informaciniu technologiju zargona, bet juk yra pas kreiptis. Ne taip jau brangiai imonei tai kainuoja. O imones savireklamai tai duoda daug.