Cookie Consent by TermsFeed

Ar įmanoma internetu nusipirkti skvošo raketę?

Atėjus gimtadieniui visi ieškome dovanų. Aš visada džiaugiuosi, kai kažkas pasako pats ko norėtų ir nereikia sukti galvos. Žmogus gauna jam reikalingą daiktą, o man neskauda galvos. Kartais žmonės turi hobi ir tada nebūtina sakyto ko nori.

Raimonda žaidžia skvošą. Ne taip seniai pradėjo, bet pakankamai ilgai, kad suprasčiau, jog jai tikrai patinka. Nusipirko savo kamuoliuką, po to kitą. Liko raketė. Gimtadienis labai gera proga.

Nežinau kur yra sporto prekių parduotuvės, išskyrus visokius Sport line, kur bepročiai jų kainomis kažką perka. Tačiau turiu internetą. Susiradau dvi parduotuves, kurios turi kažkokį pasirinkimą: shop24.lt ir prosport.lt.

shop24.lt

Šioje man pasirodė pigiau, todėl nutariau užsakyti čia. Niekada nebūna paprasta ten, kur parduotuvė atrodo kaip pigus prekių katalogas.

Susiradau norimą raketę ir užsisakiau. Apmokėjimą pasirinkau atvežimo metu. Negavau nei laiško apie tai, kad užsakymas gautas, priimtas ar pan. Nėra jokios galimybės pamatyti tai ką užsakei, kada ir pan. Užsakiau dar kartą šiek tiek kitą raketę. Viskas taip pat. Parašiau laišką, kad paliktų tik antrąjį užsakymą.

Ryte gavau emailu laišką, kad mano užsakytos raketės nebeturi. Netikrinau, bet nenustebčiau, kad jos neišėlė iš prekybos. Negaliu patikrinti, nes nežinau tiksliai kokią užsakinėjau  :) Laiške buvo prisegtas pdf failas su tuo, ką jie turi (čia ne foto bloga, čia tikrai tokios kokybės foto atsiųstame faile):

 

Pasirinkau, pažadėjo pirmadienį pristatyti. Kaip ir tikėjausi - pirmadienį paskambinus, atsiprašė ir pažadėjo pristatyti trečiadienį. Nenustebau.

Trečiadienį tikrai pristatė. Tačiau atsirado 10 Lt pristatymo mokestis, kurio niekur kitur nemačiau. T.y. nei užsakant, nei perspėjo telefonu ar emailu. Prekes atvežė patys, o aš neturėjau reikiamos sumos be grąžos. Arba 10 Lt mažiau, arba viena kupiūra per daug. Taigi, padarė papildomą nuolaidą ir kainavo tiek kiek ir turėjo.

Pliusų ši parduotuvė turi tik tiek, kad tikrai greitai atsakinėja į laiškus ir paskambinę perspėja. Tik tiek.

 

prosport.lt

Ši parduotuvė neatsakinėja į emailus. Norėjau pirkti joje, bet negavęs atsakymo gavau laišką iš aukščiau aprašytos su pasiūlyta dar mažesne kaina. Klientas nuplaukė. Tikrai ne pati geriausia vieta pirkti.

Ir mane nervina kai parduotuvėse reikia pasirinkti kiekį, o ne tik paspausti „į krepšelį“. O kai kiekis pavadinamas „dydžiu“, tada viskas atrodo keistoka.

 

Prekiaujant internetu emailas turi būti pagrindinė bendravimo priemonė. Tai reiškia, kad atsakoma turi būti greitai.

Palikite komentarą



Komentarai
  • Tomas

    Aš jsiūlau visoms įmonės kurios turi [email protected] pasta persivadinti į [email protected] tai zmoniu nors nedurnins ir zinosime kad neverta rasyti.

  • nuo

    Wed, Jun 13, 2012 at 9:03 AM

    [email protected]

  • [email protected]

    Sveiki,

    Būtų malonu, jei parašytumėte nurodytu el. pašto adresu kada ir iš kokio el.pašto adreso siuntėte laišką.

    Pabandysime išsiaiškinti dėl ko nebuvo laiku atsakyta į Jūsų klausimą ir stengsimės, jog tokios klaidos nepasikartotų.

    Ačiū

    Tomas

  • nuo

    biesai: jo žinau kaip ten procedūra veikia. Ir kaip registracija veikia taip pat :) Keista, kad jie laikosi dar

  • biesas_

    O tu pabandyk dar nueit i SEB arena abonemento pasirasyti. Siaip tai http://www.sportsdirect.com/

  • Siru

    Visi perskaito ir galvoja, kad kažkas jau atsakė, ir todėl niekas neatsako :)))

  • Andrius Kleiva

    Aha, su elektroniniais paštais labai daug įmonių turi bėdų. Neatsako, nors tu ką. Tenka skambint telefonu. Įdomu, kam jie išvis tą el. paštą deda į savo svetaines, jei vis tiek netikrina.