UAB

Kaip aš susipažinau su Rimvydu Stankevičiumi

Nors mūsų sandėlyje yra labai daug knygų, bet dalį parduodame iš leidyklų arba tiekėjų sandėlių.

Būna taip, kad nuperka knygas, kurių tiekėjas nebeturi, arba apmoka pavedimu po kelių dienų, per tą laiką kažkas kitas tą knygą nusipirko. Tokiu atveju knygos ieškome kitur: knygynuose, parduotuvėse. Tik jei tikrai niekur neberandam - pranešame žmogui, kad nebegalime tos knygos pristatyti.

Panašiai buvo ir su Rimvydo Stankevičiaus knyga „Randas“. Nusipirko, o jos Rašytojų sąjungos leidykla nebeturi. Mano brolio klasiokas yra geras autoriaus draugas. Taigi, gavau kontaktus ir pasiskambinau. Knyga pristatyta. Kol su juo važiavom iki jo namų ir atgal į darbą labai teisingai pasikalbėjom. Žiauriai geras ir paprastas žmogus. Net keista.

Klientų pageidavimai

Kai gauni tokį sakinį - galima susimąstyti:

ovalo spalva padaryti tokia svytincia auksine su nusviesejanciu auksiniu svytinciu seseliu, nueincia sviesejancia spalva i korteles krastus

Viskas perkama ir parduodama

Manote, kad jei straipsnis žurnale apie kažką teigiamas - reiškia ojektas teigiamas, geras? Ne. Savininkas objektas susimokėjo. Šiandien gavau laišką:

 


Turiu Jums neatremiamą pasiūlymą projektui žuranle IEVA :)

 

Lapkričio mėnesio numeryje rašysime redakcinį straipsnį apie Lietuvoje sparčiai besiplečiantį būdą pirkti/atsiskaityti/rezervuoti/užsisakyti internetu, todėl siūlome prisidėti ir Jums. Straipsnyje būtų minimos kelios internetinės parduotuvės, tačiau is skirtingų sferų: parfumerija (parfume.lt), rūbai, aviabilietai ir t.t. - būtumėte tikrai paminėti ir Jūs.

 

Po teminio straipsnio atvertime (1-2 psl) būtų vien Jūsų reklama: internetinis psl., produktai su kainomis, akcijos (jei turite) ir t.t.

Pripažinkime, kad tokia reklama labiau pastebima nei standartinis maketas, beto Jūs gautumėte net 2 psl reklamos.

Ar sudomino?

Lauksiu Jūsų komentarų!

Pagarbiai,

Pardavimų ir marketingo
projektų vadovas
Vygintas Ivanica
tel.: 8 650 53341
Konstitucijos pr. 26, Vilnius

 

Kitas žingsnis: mes padarėme tą ir tą ir dabar apie tuos blogus dalykus parašysime. Gal jus domintų reklama mūsų žurnale vietoj straipsnio?  :)

Parduodame knygas

Ir kaip gi galima nepasigirti, kai ateina permainos  :)  Nuo šiol knygynas manoknyga.lt rūpinsis ne tik savo klientais, bet ir pigu.lt. Na gerai, skamba kiek per garsiai ir ne viskas iš karto, bet... Jau dabar bendradarbiaujame su pigu.lt ir knygas jiems tiekiame mes.

Kodėl taip nutiko? Knyga nėra tokia gera prekė kaip daugelis įsivaizduoja. Kai kurių dalykų neįsivaizdavome ir patys, kai pradėjome prekiauti. Pvz.:

  • Ribotas antkainis. Pagrinde tai riboja konkurencija. Kiek kitaip yra su rankų darbo prekėmis. Arba su tomis, kurios yra unikalios ir prekiauja vienas tiekėjas
  • Knygos pastoviai kaupiasi sandėlyje. Tokiu būdu užšaldomi dideli pinigai.
  • Bendravimas su laaaabai daug leidyklų. Leidykloms iki procesų automatizavimo žiauriai toli. Nėra nė vienos leidyklos kurios knygomis galėtum prekiauti naudodamasis xml
  • Dalį pristatymo mokesčio parduotuvė dengia iš knygos antkainio. Tarkim Jums kainuoja knygos pristatymas 8 Lt. Mums jis vidutiniškai kainuoja apie 9,50 Lt. Skirtumas tas, kad viena kaina su pvm, o kita - be. Taigi, knygos pristatymo kainą sumoka užsakovas 6,72 Lt (nuo kito mėn. 6,61 Lt), o parduotuvė dengia likusius beveik 3 Lt.
  • ...

Bet čia subtilybės, kurias sužinai pradėjęs prekiauti. Taigi, ko gero, geriau bendrauti su vienu tiekėju, nei su 30 ar 40.

Sprendimas naudingas abiem pusėm.  :)

Kliento prisirišimas

Įdomu kada Lietuvos verslininkai supras, kad lankytoją, pirkėją prie jų parduotuvės ar kavinės pririša ne tiek pati parduotuvė, kiek jos darbuotojai?

Jei man patiko aptarnavimas - aš ten grįšiu. Jei man kaskart ateinant rasiu vis kitą darbuotoją - aš pradėsiu pirkti ten, kur man tuo metu patogiausia. O juk tik žmogus sugeba pririšti taip, kad dėl smulkmenos klientas nuvažiuos ten, neatsižvelgdamas ar jam pakeliui.

Konsignacija

Kai nusiunčiu leidyklai dėl knygų platinimo konsignacijos būdu ir gaunu vadovaujančio žmogaus atsakymą:

Universitetas yra biudzetine organizacija. Konsignacija yra vienas is paramos budu. Biudzetine organizacija negali buti paramos teikeja, tuo labiau, privataus kapitalo strukturai.

Susimąstau: ar žmogus supranta kas yra konsignacija ir kas yra parama? Sėkmingo vadovavimo.

Tie kas su tuo nesusidūrė, pasakysiu, kad konsignacija yra kai A perduoda knygas B ir B jas parduoda. B moka už parduotas prekes A tik po to kai pats parduoda jas. Iki to momento jos priklauso A. Taigi, kurioj vietoj čia atsiranda parama?

Kurjeriai

Nesuprantu kaip galima dirbti su siuntos.lt ir nebankrutuoti.

Čia citata iš qemm blogo:

sekmadienį vėlai vakare apsireškė nerišliai kalbantis jaunuolis, su pareiškimu, jog nori man pristatyti siuntą. Čia gal ant žmonių nelabai gerai varyt, bet drąsiai galėčiau paskirti tam kurjeriui didžiausio ever maumedžio apdovanojimą, nes, kad rastų mano namą, kurį be vargo randa kas tik nori, jam prireikė net trijų skambučių, į vieną kurį man atsiliepus išgirdau jo sakomus žodžius "Kur bl*t čia reik važiuot" (again, I'm not shitting you). O taip pat, man prireikė išeiti į lauką, nes, check this out, žmogus užsiparkavęs tiesiai prieš mano laiptinę, kuri yra like 5 metrų pločio stiklinis vestibiulis, sugebėjo telefonu išaiškinti, kad "nėra čia jokios laiptinės".

O tai, ne gana to, kad ten toks „įdomus“ kurjeris dirba, tai čia jau mano faktai:

  • telefonu niekada niekas neatsiliepia
  • emailu niekada niekas neatrašo
  • atsakius į mailą, iš kurio man jų darbuotoja rašė, taip pat niekas neatrašo 

O dar viena istorija:

Išsikviečiam kurjerį penktadienį. Užsakymai daromi per jų internetinį puslapį. Jie skelbiasi, kad dirba ir šeštadieniais. Šeštadienį kurjerio nėra. Pirmadienį kurjerio nėra. Skambiname - nekelia. Rašome emailu - neatsako. Kurjeris taip ir neatvažiavo. Oki, radom sprendimą ir išsiuntėme kažkaip kitaip. Nuo to laiko nutarėme su jais nebedirbti. Manote viskas? Mėnesio gale atsiunčia el. paštu jų darbuotoja man sąskaitą. Joje vienintelis siuntinys, kurio jie nepaėmė. Atsakiau ir paaiškinau visą situaciją. Dar po savaitės skambina man kurjeris:

- Noriu jums laišką atvežti.
- Kokį?
- Sąskaitą
- Ne, ačiū. Mes nieko nesiuntėme per jus šį mėnesį. Viską paaiškinau el. paštu Jūsų darbuotojai.
- Tai davai jūs paimkite tą laišką, pasirašysite ir galite nemokėti nieko. Aš užsidėsiu pliusą.
- Ne, nes mes neturėtumėm gauti jokios sąskaitos
- Nu kaip norit

Po šio įvykio daugiau nebekišo sąskaitos. Keista, bet net antstolių neatsiuntė  :)

Arbatpinigiai

Kažkada skaičiau nežinau.lt straipsnį apie arbatpinigius. Jau kuris laikas vežiuoju knygyno užsakymus po Vilnių. Šiandien buvo pirmas kartas kai gavau arbatpinigių už tai. Net 5 Lt!

Tai man dabar įdomu pasidarė kam, kiek ir už ką paliekate arbatpinigių?

Rekomendacijos gali būti naudingos

KnygynasKnygyne pagaliau pabaigėme ir paleidome viešai referrals sistemą. Kas tai?

Jums pakanka:

  • savo svetainėje įsidėti bannerį
  • svetainėje įdėti nuorodą su savo rekomendavimo id
  • tokią nuorodą nusiųsti draugams el. paštu
  • įsidiegti wordpress įskiepį 

ir jau kaupsite manoknyga.lt litus.

Kiek? 5% nuo kiekvieno užsakymo visus metus. T.y. jei rekomenduojate ir tas žmogus užsiregistruoja, tai kiekvieną kartą jam perkant, jums atiteks 5% užsakymo sumos. Ir taip visus metus.

Kokią dalį sumos galite padengti? Tiek kiek turite. T.y. nors ir visą užsakymo sumą.

 

Beje, visą spalį Vilniuje pristatymas tik 2 Lt :)

 

Juozo video apie tai:


ManoKnyga.lt rekomendavimo funkcija from Juozas Kaziukenas on Vimeo.

Knygynas - manoknyga.lt

Kurjerio darbas

Dirbant kurjeriu yra vienas malonumas - nustebinti užsakovąlabai greitu pristatymu. :)

Keisti užsakymai

Neseniai sulaukėm gal keisto užsakymo. Na man jis pasirodė su tokiu geru humoro jausmu, o kaip iš tiesų... :)

Ar siųstumėte mamai knygą su geriausiai linkėjimais? Taip. O jei tos knygos pavadinimas yra „Lengvas būdas suvaldyti alkoholį“? :)

Kaip gi sekasi: 1 mėnuo?

O knygynui sekasi normaliai. :)

Štai šiek tiek statistikos apie lankomumą:

Suprantama, kad lankomumas neparodo pagrindinio knygyno tikslo - pardavimų. Pirmą mėnesį vidutiniškai po porą užsakymų kasdien. Manau tikrai ne blogai. Pardavimai tikrai auga, o mes stengiamės įvairiais būdais juos dar labiau kelti aukštyn. Matysim kaip eisis toliau.

Kadangi paskelbtas mano telefonas, tai sulaukiu visokių įdomių skambučių, kur žmonės ieško keistų knygų, klausia ar tikrai jiems knygą atvešime, kur galėtų nusipirkti vieną ar kitą „mistinę“ knygą... Kai knygos pas mus nėr, patariu kur ją gali nusipirkti, tačiau siunčiu tik į paprastus (ne internetinius) knygynus. :)

Dar vienas dalykas - logistika. Iš tiesų visai įdomu susipažintu su nauja sritimi ir matyti kaip knygos turi būti sandėliuojamos, kaip turi būti pakuojamos, kaip pristatomos. Jei kažkas mano, kad tai labai paprasta - tegu pabando realiai :)

Džiugi naujiena: knygynas veikia

KnygynasVeikia! Iš tiesų, tai pradėjo veikti jau praėjusią savaitę, bet reikėjo laiko išgaudyti tai, kas veikė, bet ne taip kaip turėtų, arba ką pamiršome patikrinti.

Knygynas jau veikia!

Knygyno idėja man kilo prieš 4 metus. Tuo metu galvojau ją daryti su kitais žmonėmis. Po to su Silu šią idėją atgaivinom. Juozas kaip tik baiginėjo daryti miestelius. Prisijungė Vilija ir Evelina ir viskas pajudėjo. Dabar atrodo viskas paprasta, kai po knygyną vaikštai, bet ta nematomoji pusė yra tikrai labai didelė. Man tikrai didelė šventė šio knygyno paleidimas.

Turite pastabų ar pasiūlymų - rašykite. Jos visos tikrai bus perskaitytos ir apsvarstytos. Beje, idėjų turime ir mes, todėl nesiruošiame projekto palikti tokiu, koks jis dabar yra.

Leidyklos

Na jūs nepatikėsite, bet Eridanas mane užmušė. Jų logika geležinė. Sakome: „norime pardavinėti jūsų knygas“. Atsakymas: „mes jau bendradarbiaujame su e-knygynais ir ne tik lietuviškais. Taigi, šioje srityje platintojų mums užtenka“.

Tu jiems sakai: mes norime pirkti jūsų knygas, o jie - ne mes knygų jums neparduosime, nes jas perka ne tik lietuviai. Lochai.