Paskaičiau apie Alio ir one.lt kovą. Tiesa sakant, seniai įtariau, kad taip gali būti daroma. Ypač kai visi gyrė kiek daug apsilankymų gaunama užsisakius reklamą one.lt. alfa.lt irgi labai tuo džiaugdavosi.
Sakiau iki šiol ir dabar taip manau - reklama internete turi būti parduodama ploto nuomos principu. T.y. norite reklamos - pirkite plotą ir ten darykite ką norite (proto ribose).
Mokėjimas už paspaudimus verčia puslapio savininkus spaudinėti, arba susiprogramuoti kad tai darytų už juos. Tiesa, pasakau iškart, kad nė viename puslapyje, su kuriuo turiu ryšių, tokių dalykų nėra. Todėl ten parduodama reklama ploto nuomos principu.
Pamenu kaip Teo reklamavo internetą per Tradedoubler, kurie moka už paspaudimus. Pilnas internetas tokių pat bannerių, kuriuose nieko, kas skatintų ant jo paspausti. Praktiškai tik logotipai ir šūkis. Jie gudriai išnaudojo mokėjimų už paspaudimus situaciją.
Žinoma, kad geriausia kai reklamos yra retai naudojamų formų, bet jos kainuoja žiauriai didelius pinigus.
Daugelis iki šiol vis dar vertina reklamą pagal tai, kiek paspaudimų ant jų bannerių buvo. T.y. kiek sulaukė papildomų lankytojų. Vertinkite reklamą pagal tai - kiek ji jums sugeneravo pardavimų. Suprantu, kad vien tuo vadovautis negalima, nes dalis apsilankiusiųjų grįš kažkada ateity, bet kas gali pasakyti kiek ir ar tikrai grįš?